over mij
In 2017 volgde ik de masterclass Communicatieadviseur in de digitale toekomst. Dit was voor mij een levensveranderende ervaring. Door de klimaatcrisis, de toenemende ongelijkheid in de samenleving en de technologische ontwikkelingen is het de hoogste tijd voor een nieuw verhaal. Er is een andere manier en dat is de betekeniseconomie die wereldwijd volop in ontwikkeling is. We leven niet in een tijdperk van verandering, maar in een verandering van tijdperk.
In 2018 werd ik voor het eerst moeder. Alweer een ervaring die mijn leven voorgoed veranderde. Ik voel een verantwoordelijkheid en zorgplicht voor onszelf, onze (klein)kinderen en toekomstige generaties, zodat zij ook nog een leefbare planeet hebben.
Sinds de coronacrisis in 2020 draag ik niet meer bij aan het oude systeem en versnel ik de transitie naar de betekeniseconomie. Ondernemers, ambtenaren, leraren en media hebben een zorgplicht en verantwoordelijkheid om medewerkers, klanten, burgers, leerlingen, kijkers, lezers en luisteraars te beschermen tegen hun huidige destructieve leefstijl die de klimaatcrisis en de andere crises verergert.
13 jaar werkte ik als interim professional in marketing en communicatie bij Yacht voor multinationals als DSM, Canon en Philips die maatschappelijke impact belangrijk vinden.
Op 14 februari 2022, Valentijnsdag, besloot ik de chaos van harte te omarmen en richtte ik Expeditie 02050 op: samen op weg naar een volhoudbaar bestaansmodel waarin mens, dier en natuur floreren. Een ontdekkingsreis naar een blijvend leefbaar Limburg.